Wednesday, November 02, 2005

it will never last..

..so tell no one about tonight


-"Omar har TVÅ mattor."
-"och den luktar kamel, man kan tro att man kommit in e ett kamelstall!"
-"och vad brukar ni annars roa er med hemma i öknen?"
-"det enda man vet är att vessla är smal, som en vessla."









Ture Sventon är ju en klockren privatdetetktiv. om jag nånsin måste lösa ett fall ska jag anställa honom. han bjuder ju för tusan på temlor.

I övrigt har jag skyltat om i strumplesten, fått huvudvärk, ätit massa kakor för mycket, lyssnat på editors i i-poden och chillat.
jag vet inte vad det är just nu. idag var en konstigt dag.
kanske för att jag var avundsjuk på åka-till-sthlm-gänget.
jag ville oxå åka dit och shoppa upp alla mina pengar.
meh jag får åka till nåt ballare ställe.
ooooh suck. det kan inte vara riktigt lagligt att vara så här trött som jag är.
snart helg. YES!

No comments:

Post a Comment