Thursday, November 03, 2005

crying at the discoteque

usch va jag inte är glad och lycklig,
jag är arg och bitter och irriterad som ett bi.
jag kan inte vara kvar här hemma för då exploderar jag.
men vad ska jag hitta på när ingen annan har tid att leka.

















trots höstlovet som är just den här veckan känner jag mej sjukt ensam.
och äventyr åks det på men jag kan ju inte åka med.
och då får jag sitta här hemma i min ensamhet och stirra in i väggen och bli sådär sjukt höstdeppig. och så känner man sej värdelös och allt känns meningslöst.
och det ända man kan tänka på är att snart får man supa sej så där härligt full och komma in i den där sköna dimman där man glömmer allt det tråkiga och bara ser saker ur en glad synvinkel.
jag räknar dagarna,.


hejdå suckers!!!

No comments:

Post a Comment