Friday, September 23, 2005

men mest av allt vill jag hångla med nån

på lördag smäller det!

jag går en kurs ihop med nötter och nåra snällisar.
idag ville en nöt prata allvar med mej. han tog med mej till ett enskilt rum och sa att han tyckte det kändes som att jag hånade honom och skrattade åt honom när han redovisade. jag sa att det inte alls var så och att jag tycket att han var en skön snubbe. fyyyyy vad jag ljög.
andreas är den roligaste på hela kursen. jag skrattar åt och med honom hela tiden. han ÄR en skön snubbe. så ruggigt rolig.

annars smyger jag mest runt på stan och spanar och lurar.
lite som en detektiv kan man säga. det är lite spännande.
ibland när jag kör bil själv på natten brukar jag låtsas att jag är typ james bond.
allt blir lite mer spännande då. man kan följa efter en hemlig bil och låtsas att det är skurken som kör.


okej min fantasi kan skena iväg lite ibland.
nähä va mer....?

dagens låtlista såklart:
darin - I can see you girl (jag bara älskar den jäkla låten)
Copilot - say hi to the exit sign (veckans rookie)
bloc party - positive tension
milky - be my world

det var allt.
(natt sms från en jag känner borde förbjudas.
man blir förvirrad och får för sig saker och det är dumt. DUMT DUMT DUMT!!!!)

No comments:

Post a Comment