Friday, September 23, 2005

gonatt min skatt

det är mitt i jävla natten.
för cirka fem minuter stängde krogen i stan.
jag var där.
det var baota tråkigt.
dom spelade dålig musik och det var nästan inget folk.
staffan var iofs där. det var ett trevligt möte. länge sen sist. han hade fin cardigan. grön.

jag är egentligen alldeles för trött för att vara uppe nu.
men jag är arg så jag kan inte gå å lägga mej.
någon har gjort mej lite illa inombords och sånt försvinner bara inte på nån sekund!!
då kan man få vara arg en stund.
bättre än ledsen iaf.
hoppas han inte ska ut imorgon.
det vore optimalt om jag slapp't.
så att det bara kunde bli helt sjukt kul. HELA kvällen. för det är min plan.
men då måste jag nog gå å sova nu bums.
annars kommer jag va trött imorrn. usch.
gnatt då!

No comments:

Post a Comment