Tuesday, August 30, 2005

wanna taste the vanilla!?



oooh jag blir så himla himla arg ibland.
först bestämmer vi att ses.
sen hör hon inte av sej alls och när jag till slut hör av mej, ja då är det värsta hänget uppstyrt utan att ha hört av sej till mej. HELVETE!




jag vill träffa nån som är snäll, som inte bor så himla långt bort. nån som man bara kan cykla över till när man behöver prata av sej eller bara dricka lite kaffe. nån man kan prata snusk med och djupa tankar om livet. och nån som bryr sej om en massor och tänker på en när man inte är med. och som ger en spontana presenter och överraskningar bara för att den tycker att man är så himla bra. och som har världens goaste kramar.
och som kommer över med choklad när man har ont i hjärtat eller gråter.
och som kan tycka om en precis som man är utan nåra krusiduller.
oooooooooooooooooooh jag vill det NU NU NU NU NU NU!!!!!



















ett samtal.
m-och annars då?

c-jorå?

m-vad gör du nuförtiden?

c-äh, jag ligger väl runt.
m-jasså. bara?
c-tjaaaah, det duger för mej.'
m-jaha! ja det kan man ju göra!





adjö kids.nu ska jag bli dj.


No comments:

Post a Comment