Friday, August 12, 2005

introtävlingar kan vara bland det roligaste som finns. fast inte lika kul när man missar en låt av tio och man egentligen vet vilken det är, kan bara inte komma på vad den heter.

jag har världens snyggaste skor.
om jag inte hade sagt det förut allså.











funderar på att syssla med konst idag.
måla lite och lyssna på robyn.
"crash and burn girl".
eller "be mine".










den här gjorde jag en dag när det kändes så.
så har det känts alldeles för många dagar den här sommaren.
det är ingen bra känsla och den borde ine få finnas.
kan man inte bara få vara o-glad när man är o-glad.
och slippa fejka bara för att få slippa svara på massa dumma frågor.
varför är det inte okej att vara ledsen.
att få må lite dåligt då och då.
måste man vara världens gladaste hela tiden,.
och speciellt om man är en sån som jag som allt som oftast är glad och "sprider" glädje omrking mej.
då är det tydligen inte alls okej att vara ledsen och o-glad för en stund.
för då kan man inte riktigt hantera mej.
hur ska man vara mot mej då?
oj vad svårt det kan vara.

GAAAAAAH JAG BLIR TOKIG.

nu ska jag äta frukost och klura på intro-tävlings-låten som jag inte kom på förut.
adios amigos.



en gång vann jag och klara öl-orienteringen.
då blev vi så här glada.
det var tider det!!!

No comments:

Post a Comment