Monday, January 16, 2012

mondaayyyy monday

obvi...there is no god.
men jag hade en trevlig lunch på jobbet så det vägde lixom upp att jag fick jobba innan och efter.
det är ju egentligen inte heeela världen. det är bara måndagar alltså.....ooooh. det går inte att komma igång.
det tar ju typ till onsdag eftermiddag innan man börjar komma igång och sen är man död lagom till man slutar på fredagen. men älskar ändå känslan när man slutar på fredagar. mjaaauuu.

kollar på mildred pierce på svt2. bra serie. men JAG HATAR UNGEN!!!! vidriga vidriga människa. vill typ ge henne en slap in the face hela tiden. HUR.KAN.MAN.BETE.SEJ.SÅ.MOT.SIN.MAMMA??????
får typ huvudvärk av alltihopa.

ska knapra i mej en av dem sista lussebullarna nu (jävla värt att baka stor sats när det bara är jag hemma som äter, har väl ätit en bulle om dagen sen andra advent.....)

1 comment:

  1. Åh jag älskar också den serien!!! Svt e fan bäst! Och ja, va fan e det för fel på flickebarnet! Kanske kommer å kollar sista delen hos dej då ;-) så slipper jag störande barn i bakgrunden!!!

    ReplyDelete