Friday, January 06, 2012

knyckte någon slags års-redovisning. ok. kul.

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

jag spontanköpte den där biljetten till balkan-resan och fick den bästa resan man kan tänka sej.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

hmm...några av mina bekanta fick barn

Dog någon som stod dig nära?

thank god NO

Vilka länder besökte du?

jag var på furtan, i kroatien, bosnien, monte negro och serbien.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

hopp om framtiden

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

svårt med datum.

Vad var din största framgång 2011?

att jag släppte kontrollen för en vecka och fick en fett bra semester på köpet.

Största misstaget?

att jag inte bytte jobb och så den där JÄVLA BOMMEN PÅ SISTA ETAPPEN PÅ 5-DAGARS....GOD DAMNIT!!!!!

Bästa köpet?

biljetterna till alla resor i år (trots att dem inte har varit många är det typ det enda jag minns av 2011)

Vad spenderade du mest pengar på?

mat och diverse 'loppis-fynd'

Gjorde någonting dig riktigt glad?

alla små och stora resor, allt häng med leo, mina vänner och min familj.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

cranberries - 'bosnia'

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

tyvärr tror jag ledsnare. fast oxå extremt glad under kortare perioder så det där kanske jämnar ut sej.

Vad önskar du att du gjort mer?

haft mer semester och rest ännu mer. åkt mer till örebro.

Vad önskar du att du gjort mindre?

jobbat och varit ensam.

Blev du kär i år?

ÄR kär

Favoritprogram på TV?

typ allt som innehöll kärlek och drama, jag är inte så knusslig.

Bästa boken du läste i år?

läste jag ens en bok...? ja den där 'one day', den var bra och 'just kids' var oxå bra!

Största musikaliska upptäckten?

det var väl när jag hittade den där låten som jag letat efter i två år. tror det var förra vintern. vilket moment!

Något du önskade dig och fick?

delar betald av TRF's-resa till furtan. (grattis på min födelsedag)

Något du önskade dig och inte fick?

nytt jobb och magrutor som annika billstam.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

hade jag kalas? eller var det fel dag? jobbade väl?

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

att jag haft en lyckligare jobb, mer lång och go semester med leo, att mina kompisar flyttat närmare mej så jag kunde träffa dem oftare och att jag fått haft massa söndagsmiddagar med mina föräldrar.

Vad fick dig att må bra?

min familj och leo.

Vilken kändis var du mest sugen på?

alltid mest sugen på att Jillian ska stå utanför min dörr och skrika åt mej att jag måste träna

Vem saknade du?

leo, när han var i kambodja.

Mest stolt över?

alla mina närmaste som gjort massa grymma saker hela året.

Högsta önskan just nu?

fred på jorden och en låååååång semester.

tack för mej då 2011!!!!

No comments:

Post a Comment