Thursday, December 15, 2011

cry-week


alltså vad är det med den här veckan??? jag har varit helt gråtmild hela veckan.
det började i söndags, satt och kollade på reprisen av så mycket bättre och bara out of nowhere värsta gråt-attacken. jag hulkade alltså!!!!
sen har jag konstant lyssnat på musikhjälpen, sen det drog igång i måndags kväll, och om det är nåt jag grinar åt så är det människor som har det sämre än jag. Och att det finns massa fina människor runt om i landet som vill hjälpa till.
alltså.....griiiiiina.
sen idag sjöng anna järvinen live i programmet, hon sjöng en finsk julsång och det var så fint att tårarna började bränna under ögonlocken, och så kom jag tänka på minna och att hon är från finland och så himla gullig......ja sen var det bara att låtsas att jag fått nåt i ögat och smita in på toa.
alltså jag ÄR JU EN KÄNSLOSTORM av rang och gråter i tid och otid, är det nån som är glad på tv gråter jag, är det någon som är ledsen på tv gråter jag..och så allt däremellan.
men den här veckan har ju varit craaazy.

nu ska jag rycka upp mej och tänka på hur bäst jag var som 'barista' igår på elins jobbs event. jag fick snabb-lära mej att göra latte-art, inte fy skam.
jag var givetvis bäst av dem som var där.
MEN trots det vann jag inte espresso-maskinen som stod på spel. är mycket bitter över detta. kanske att jag borde gråta lite över det oxå, nu när jag ändå är igång.
få ut allt lixom.
ja det ska jag
hejdå.

2 comments:

  1. Men Crilla då! Du är inte gravid eller har mens? ;)
    Dont worry be happy! :)

    ReplyDelete
  2. inget av dem. alltså typ tyvärr då hade man ju åtminstone fattat grejen. nu ba....wuuut?

    ReplyDelete