Thursday, November 03, 2011

alltså eftersom jag planerar att bli miljonärs-fru inom en snar framtid (heja leo!!!) så spontan köpte jag idag ett plagg som passar min nya stil.
en slags stickad kofta/kimono som var lixom rollad i äkta guld (antagligen eftersom den kosta så sabla mycket)
nu har jag lite ångest.
planerar att jag måste använda detta plagg på minst julmiddagen med jobbet, julafton, juldagens-festen och så några fler tillfällen för att lixom "tjäna in på att den kostade lite mer än tänkt för ett spontanköp". (aaah gud jag är min pappas dotter, *hur många gånger måste vi åka lift den här veckan för att ha tjänat in på liftkortet-stylen*)

pengar alltså. varför är det så svårt att unna sej en fin kofta för 600 spänn när man ändå jobbar hela jävla tiden. varför tänker jag att jag 'egentligen borde köpt en årsförbrukning av tamponger och typ viktiga vitaminer' för pengarna.
gaaaaah!

3 comments:

  1. gå med i tampongs-for-free så får du gratis-tamponger varje månad och vips vaps, så behöver du ingen ångest mer. Sparar ju så mycket på tampisar då :)

    ReplyDelete
  2. men crills det finns ju mooncup!!! engångsavgift!
    http://www.mooncup.co.uk/

    ReplyDelete