Thursday, October 06, 2011


var på nån slags 'smygläsning av nya nöjesguiden'.
var som väntat ganska skitnödigt och mycket pinnar up in that *** men det var mycket kul att träffa elin och snickesnacka om livet. känns sjukt fint att hon flyttat till sthlm. ska hugg tag i henne och aldrih släppa taget, typ.

drog därifrån strax efter nio och tänkte att jag skulle hinna köpa frukost på ica kvantum, DEM AR ÖPPET TILL TIO!!!!! sjukt gött ändå. i framtiden ska jag nog göra mina storhandlingar vid halv tio på kvällen, det var jag och typ tre andra i hela ica kvantum. asskönt. inga skrikande barn , inga pensionärer som försöker tränga sej i kön, inga tjötiga medelålders som ska köpa typ tapas-fredags-mys för att 'lyxa till det'.
helt lugnt och skönt var det. handlade dessutom på bara nio minuter så jag hann med nästa tåg hem. F.L.Y.T.E.T.

over and out.

No comments:

Post a Comment