Thursday, September 29, 2011

work work.

min bästa arbetskamrat ska sluta. hon har bara en månad kvar. så himla tråkigt, skrattar så himla mycket med henne på jobbet. hon är den enda roliga där. vi jobbar inte ihop så himla ofta men dagarna vi gör det är fan dem mest värda jobb-dagarna.
hon har oxå ett helt vilt temperament (typ halv spanjorska) och sitter i bilen och skriker åt diverse saker och jag måste skratta ihjäl mej varje gång.

sjukt att man dyker på människor som man aldrig annars skulle träffat och så bara tycker man massor om dem.
t.ex om jag aldrig börjat på grafiki hade jag aldrig träffat minna eller tova, mina finaste tjejer.
ååh blir så glad när jag tänker på vad slumpen kan göra för en ibland.
eller är det ödet???? oooooh spännande.

och på det tar vi en bäst-låt:

2 comments:

  1. naaaw! brukar också tänka på det!! det är konstigt att man existerat massa år utan att ha en aning om att man skulle träffas..

    ReplyDelete