Thursday, September 08, 2011

craaaaaaaaaaazy thursday

kan typ inte fatta att det är fredag imorn, känns som den här veckan aldrig skulle ta slut. (ska det vara såhär nu resten av livet (=tills jag lyckas fixa ett bättre jobb?) isåfall dör jag typ)

har ensam-kväll ikväll. kollar typ datan lite. tv'n lite. väntar på att klockan ska bli mer så jag kan lägga mej, för då äre snart helg.
i helgen ska jag träffa bästa tova och bästa barnen (som för övrigt döpt en my little pony efter mej, dör av kärlek)
och sen ska jag träffa bästa minna och så ska jag typ träna och vara i naturen(hoppas hoppas på den)älskar helg. borde alltid vara helg.


lyssnar jag på den här nurå:


typ min bästa grupp dårå.

2 comments:

  1. kul att ni kom! det var trevligt!!

    ReplyDelete
  2. alltså alltid så himla mysigt. era kids är världens göttigaste. PLUS godaste pizzan.

    ReplyDelete