Tuesday, September 06, 2011


har oxå ägnat halva kvällen åt att ligga på alla fyra (ja, very sexy) under badkaret och rensat avloppet. hittade typ en hel frisyr där nere. väldigt osmakligt, imorn ska jag köpa ett sånt där 'skydd' som lixom fångar upp allt hår och annat krafs innan det åker ner i avloppet.
jag kallar det hela 'tvättmaskinens baksida'
tvättmaskin är en sån jävla lyx, men när skitvattnet töms i badkaret och kloggar igen hela avloppet så äre fan inte så lyxigt längre, framförallt inte att ta reda på det.

konstigt dock att det alltid bara är jag som upptäcker detta i det här hushållet, konstigt att det alltid är jag som ser översvämningen på badrumsgolvet när jag duschar och faktiskt gör något åt det!!!!!

1 comment:

  1. jag hör dej! alltså ibland blir man så irriterad på att man står där med sitt "kvinnogöra"

    ReplyDelete