Thursday, May 26, 2011

vår ruset 2011.

det började inte på topp, med sämsta regnet hela förmiddagen och så släpade jag leo en timme för tidigt till själva mål-området. kan väl inte jag hjälpa att jag trodde det började kl 18.
så där fick vi hänga ut i typ en timme i kallblåsen och den snabba störtskuren som attackerade oss typ en halvtimme innan start.
mitt pepp var typ nere vid tårna när jag gick till uppvärmningen, MEN så klev göttisarna från friskis upp på sina provisoriska scener och körde uppvärmning, gottfrid var givetvis på plats (FETT!!!!), och sen klämde jag mej fram till 'springa fort' start-fältet och plötsligt så bara PANG och så bar det iväg.
eftersom alla sprang så fort var jag oxå tvungen att göra det och helt plötsligt var jag lixom en bit från målet och hörde hur dem ropade ut i speakern att det gått 24 minuter.
jag bet ihop och tänkte att 'ja måååste klara 25' så jag kutade som om there's no tomorrow och klarade det.
typ ville grina av stolthet när jag gick i mål.
kändes fett bra.
som vanligt bjöds det på tranbärsdricka och tena-inkontenensskydd(!!!!????) i goodiebagen. och en chokladbit. den slukade jag med hull och hår.
sen åkte vi hem, min hejarklack (leo) och jag.


2 comments:

  1. Gottfrid likes this. :)

    Utejympa nu på onsdag i Rålis kl 18! Välkommen! Och ta med dig alla dina kompisar!

    ReplyDelete
  2. FETT!!!!
    äntligen säger jag bara

    ReplyDelete