Saturday, May 21, 2011

le tigr


hade väl inget bättre för mej

5 comments:

  1. snyggt!!!!!! stor o allt ju!! späääännande!

    (bina säjer dock "crilla aj aj aj" med bekymrad röst

    ReplyDelete
  2. oooooooooh bina, haha ja dör va gött. funderar på om vi ska köra nåt häng i rålis imorn, leo vill skejta, så vi kan ju hänga där på typ förmiddagen eller nåt innan konstfack om ni vill haka allihop.

    ReplyDelete
  3. hon tyckte även att ett plåster kunde vara en bra idé.

    ja men faktiskt! imorgon är ju allan ledig också..så rålis blir planen tycker jag!

    ReplyDelete
  4. idag såg jag dig sitta och äta på götgatan(tror jag, jag och stockholms gatunamn är inte helt hundra än) kul att jag såg en bloggkändis tyckte jag!

    ReplyDelete
  5. haha, de gjorde jag. på det där italienska snabb-mat-stället.
    ball att du kände igen mej =)

    ReplyDelete