Wednesday, May 11, 2011

Kyss mig så att nånting händer. Slå mig så nånting blöder. Elda upp mitt hus, gör det ikväll .Så det finns nåt som glöder




känner mej helt melankolisk idag.
är väl mens-humöret.
brukar ju va så.
man tycker synd om sej själv helt utan anledning.
så jag lyssnar på 'isarna' med Säkert och blir ännu lite mer neråt.

solen ute är helgrym, viker upp jobb-byxorna till knickers-längd och kavlar upp ärmarna på tshirten. helt plötsligt gillar jag mina arbetar-kläder. gör lixom inget om man blir döds-svettig i dem på väg till tunnelbanan, det är ju såna kläder, arbetar-kläder, skitiga och svettiga. däremot är det skillnad på arbetare och arbetare, jag har åtminstone vettet att använda deo och en touch av parfym, vilket alldeles för många i liknande kläder inte gör. jag vet för det är jag och dem som åker tillsammans på bussen på morgonen. äckel-svett alltså.....huuuääääh kräks.

till helgen drar jag till örebro igen.
längtar redan.
vi ska orientera. hela familjen.
sen ska jag på inflyttsfest. äntligen lixom!!
men mest längtar jag efter att träffa min familj, det här året alltså, ett familjens-år, i loves it.

No comments:

Post a Comment