Wednesday, March 09, 2011

DAGENS DAGEN

alltså ibland blir man ju nästan äcklad av sej själv.
t.ex. såna här dagar.
först jobba 8 timmar, tungt som helvete! bära vatten, bära vatten, bära vatten...tills ens rygg och armar typ dör.
sen hem och träna 1 timme (cykel-intervaller i 30min, 20 min styrka och sen 10 min stretch)
och sen ba fram med stålull och diverse sprayer och gick lös på köket.
alltså jag dör.
hurtighets-sm och jag blev både nominerad och vann.

min arbetskamrat kläckte idag ur sej kommentaren 'du bryr dej inte så mycket om din frisyr när du jobbar va????'
(haha jag dog)
mitt svar: nej inte direkt, vem orkar bry sej om sin frisyr 05.50 på morgonen?????

nu ska jag nog lyssna på sean paul och dansa rump-dansen, FÖR JAG ÄR ENSAM HEMMA POW POW POW!!!

No comments:

Post a Comment