Sunday, February 06, 2011

bu-fucking-hu

varje söndagskväll känns det som världen ska gå under.
typ.
önskar man kunde spola fram till fredagen efter, klockan fyra.
funkar inte med jobb.
funkar inte med att gå upp 05.50 varje morgon.
funkar inte med att känna mej så här trött och ledsen varje dag när jag kommer hem.
funkar inte alls.
orkar ingenting.
orkar inte umgås med mina vänner, orkar knappt träna, orkar inte hänga ut med min pojkvän.
vill bara däcka i soffan och dö varje dag.
tills helgen.
VARFÖR ÄR JAG SÅN HÄR????
varför hatar jag att jobba?
eller är det bara att jag aldrig hittar rätt jobb?
kan ju inte plugga heller, är HELT o-akademisk.
suck suck suck.
och det värsta med söndagskvällar är att jag vet att jag ändå inte kommer sova en blund tills imorn, är alltid alldeles för stressad för det.
det funkar ju inte heller.
asså okej....nu har ja gnällt klart
ska gå och dö nu
hejdå

No comments:

Post a Comment