Wednesday, January 12, 2011

livet

träffade upp göttigaste Johanna idag som är på besök från LA.
hon hade med sig skor till mej. halleluja för det.
salli hade provat ut dem och köpte ett par till sej oxå.
så nu är vi alla *friends with Doc's* (som i Dr Martens kängor alltså för dem som inte kunde det slanget)

sen kom jag hem och då blev ja överraskad med present från bästa dude'n.
en juvel.
jag vill kalla det juvel även om det inte var typ en diamant eller sånt.
men det var nåt silver och turkost och snirkel och lite snopp-format och antikt.
bra form där!
ska ha den runt halsen, den gyllene penisen.
(fotade den men har tappat bort kamerasladden såklart)

sen var jag och tränade. dog efter 5 minuter.
instruktören hade massa muskler, jag hade uppenbarligen inga.

nu ska ja dricka te och kolla film and hey you dont give a fuck!!!????

2 comments:

  1. men nu vill man ju verkligen seeeee

    ReplyDelete
  2. jag har inte fatt mina docs an!!!
    betala for dem men de hade inte min storlek hahaha bara en men den fick du :)
    vantar kanns som en oandlighet!

    ReplyDelete