Friday, December 31, 2010

once more with feeling

idag är det sista dagen på 2010.
lite gött.
känner att 2011 ska bli året *ÅRET*
-
kom oxå på mitt drömjobb igår.
pyssla vingarna till victorias secret fashion show.
det lär ju typ va roligaste jobbet.
klistra och klippa och fjädrar och sånt.
undrar vem man ska snacka med för det?
-
låg i sängen imorse och tänkte på universum.
fick huvudvärk.
får alltid huvudvärk när jag tänker på rymden.
det där med oändlighet, skrämsigt.
där ligger man i sin lilla säng och så äre en oändlighet utanför fönstret.
huuuuuh!!!!

2 comments:

  1. åh jag känner också att 2011 kommer bli årets år. ska ha den inställningen iaf, det hade jag inte förra året och det fick man ju lite lida för. 2010 var lite pungigt faktiskt.
    och en till grej- jag kom också på att jag vill göra vingarna! hur kul verkar inte det då??

    ReplyDelete
  2. alltså 2010-pungåret. håller helt med.
    förutom typ sommarn så vare ganska B.
    vi kan bli anställda båda två tycker jag, att göra vingarna alltså. snacka om optimalt teamwork. victorias secret borde ringa oss och BE OSS jobba för dem

    ReplyDelete