Monday, November 29, 2010

lite grann fakta i vinterkyyyyyylan

hej!

Jag är: tjej, 26 år snart 27.
Jag växte upp i: radhus i örebro
Men nu bor jag i: lägga i västertorp
Men jag skulle vilja bo i: ett hus med trädgård
Jag jobbar som: just nu växt-tekniker
Men vet du vad jag egentligen skulle vilja jobba med: bild och ljud, kanske skriva en bok, pyssla och få betalt för det.
Jag äter helst: mackor med pålägg, chips, all mat som mamma eller leo lagat
Jag dricker helst: apeslinjos eller kiviks tropiska lättdryck hemma, mousserande eller vitt vin på fest
Sidor jag oftast besöker: spaceface, tovas blogg, crookedruler.com
På fritiden brukar jag: hänga med leo, äta mackor med pålägg, tänka på att jag borde träna, sucka.
Men när ingen annan tittar på brukar jag: kolla på nåt sentimentalt på tv och gråta ögona ur mej,
Jag har slutat med: att vara snygg men kall
Men börjat med: att vara ful men varm




3 comments:

  1. ramlösagränd 11 (13?)
    70228 Örebro...

    Är det rätt???

    :D

    ReplyDelete
  2. rätt. elvan it was

    ReplyDelete
  3. åh, mitt minne är galant när det gäller onödiga saker! Din barndomsadress kommer leva vidare i mig ända till dööööden.

    ReplyDelete