Monday, October 04, 2010

växt-tekniker.
där har ni min nya jobb-titel.
flådigt va?
tekniker lixom.
har lixom avverkat butiksCHEF och nu är man växtTEKNIKER.
gillart.
låter vuxet.

förresten.
när man jobbar går tiden så sabla fort.
alltså senaste veckan har bara flyyygit förbi.
läskigt.
tänk om jag helt plötsligt inser att 5 år passerat av mitt liv utan att jag gjort något annat än exakt det jag gör nu.
alltså, jobbar, äter, tränar, hänger med loverboy, hänger med vänner, sover.
när ska jag t.ex få en bebis????

3 comments:

  1. men hörru - det är ju bara att skaffa en? det finns massa bebisar som behöver föräldrar!

    känns skönt aat vi är en fälttekniker och en växttekniker i familia!

    ReplyDelete
  2. jaaa!! vill ha en bebbe att gosa me na ja kommer hem!! fixa en raa

    ReplyDelete
  3. men vaddå jag kan ju inte bara TA en hursomhelst. först måste den ju fixas och sen väntas på i en sabla evighet. orka mä't
    och så ska man ju gärna vara två som är peppade på den lilla detaljen.
    =)

    ReplyDelete