Tuesday, September 14, 2010

snodde leos bilder från resan, äntligen lite bilder på mej. jihooo! så man ser att jag oxå varit med

här är hon, superchauffören, här på väg från san francisco tillbaka till los angeles. kör som en guuuud för den som undrar!
på stanfords universitet. man vill väl bli lite klok oxå på semestern
här är vi på hajk i stora skogen. såg hjortar och ormar och sån utsikt.
och här står man och väntar på bättre tider hemma hos Eric och Yuriko.
jag och Eric testar spray-färger på ett skåp (WHAT is going on with my hair??????)
skär ut en stencil för t-shirt tryck. jag gjorde havet som motiv jag.
här hade jag ätit lite för mycket och kände mej lite lätt svullen.
på flea-marketen i san josé
oj en gammal en, ja det var ju på den där tiden när jag jobbade som skådis och gjorde den där apollo 13 filmen. ja det var tider det!!!
neee, det där ju inte jag. men bästa Salli och Jim
här är jag dock. flea-market igen då. denna i pasadena.

2 comments: