Friday, September 24, 2010

jettan

hur skev kan man bli?
kom till sverige typ halv åtta igår morse. vid halv tolv trodde jag seriöst att jag skulle dö av trötthet. kändes som "får ja inte gå och lägga mej och sova i minst 8 timmar nu så skjuter jag mej själv".
det gjorde jag inte. inget av dem.
istället tvättade vi all smutstvätt, leo drog till studion, jag lagade mat, tog en powerwalk kollade lite tv-program på internet och väntade ut tiden.
slängde långa längtande blickar mot sängen hela tiden.
vid åtta bestämde jag mej iaf för att jag fick gå och lägga mej i sängen och kolla på idol därifrån.
kvart i nio klippte mina ögonlock så mycket att jag poppade 3 melatonin och stängde av tv'n.
slocknade direkt.

sov i tolv timmar.
skulle kunna sova tolv till.
är så jävla skev.
ska ringa Minna så hon får ta hand om mej en stund.
kanske kan pigga upp mej.
en promenad oxå?
lufta hjärnan lite.

2 comments:

  1. meh, önskar du följt med hem hit. du är så bra att hänga med. å snickesnacka med. längtar till juuuuuul.

    ReplyDelete