Saturday, September 11, 2010

flubby


det är inte det att jag blivit dubbelt så tjock eller något sånt.
men usa gör mej sladdrig, utan träning i tre veckor försmäktar jag på denne kust. typ.
min hud runt magen hänger som ett sladder, lixom vobblar omkring, och dallrar och valkar sej.
man kan inget annat än att skratta åt det. kul ser det ut.
idag promenerade vi genom san francisco.
det är en vacker stad. så sjukt mkt vackra byggnader.
bilder på det kommer.
imorn blire nog apa-stor flea market i san jose.
OLÉ!!

2 comments:

  1. man blir bootylicious i usa ju, på ett så jädra bra sätt så det där är ju enbart snickt. men du. KÖM HEM NU! eller stanna kvar så kömmer jag

    ReplyDelete
  2. men alltså jag känner mej så också men jag har ju bara varit här hemma ju..det känns liksom värre..
    men iaf..har ni hittade mycket loppisgrejer?? lär ju vara sjukt kul

    ReplyDelete