Thursday, August 05, 2010

torsdag.5.augusti.

jag besteg hammarbybacken.
jag gick därifrån ända hem.
jag åt mat.
jag skrev lite på ett personligt brev och skämdes ögona ur mej.
(kan seriöst vara det pinsammaste i hela världen, att skriva ansökningar. URS!!)
jag åt potatismos och fiskpinnar och remouladsås.
jag åkte till rålis och tränade ute-friskis. (det var bästa ledaren som ledde passet, bara en sån sak!)
jag åkte hem.

strax kommer pappa hit. han ska sova över. imorn åker han till norge för att, för sveriges radios räkning, vara sportreporter på orienterings-vm.
man blir så stolt att man nästan dör.

och imorn måste jag oxå ringa på lite jobb.
hatar att ringa på lite jobb.
hatar att söka jobb över huvud taget.
kan dem inte komma till mej istället.
headhunta mej.
TA MEJ, JAG ÄR ER!
typ så....
okej det var allt.
hejdårå

3 comments:

  1. Kanske finns ledigt jobb i nån Friskis-reception :)

    ReplyDelete
  2. ja man tycker ju att det borde göra det =)
    ett som var ledigt bara för mej!
    haha

    ReplyDelete
  3. nämen vem vill inte ha dig!!! ALLA skulle vilja anställa dig om dom bara vissteeeeeeeee!!! Va vill du jobba me ?

    ReplyDelete