Saturday, July 31, 2010

its over now


nu äre slut.
årets bästa vecka hittils är över.
jag känner mej helt tom.

igår firade vi av veckan med, först ett garden party och sedan den obligatoriska "6'e etappen".
garden partyt blev dock mest inomhus, men vi hade pyntat med fint guld-fladder ute och en å annan serpentin. och det dracks sangria, gosades med bebis-moa, dansades till pappas brit-pop skivor och snackades massa strunt.
sen gick vi till själva festen, som vanligt var det massa krångel att ens komma in och väl inne blev jag stoppad av en funktionärs-pappa som skällde ut mej för nåt jag inte ens gjort. ganska inte så rolig början.
så jag fick dansa bort den korta ilskan till "take me home country road", man måste älska't alltså. som vanligt var förfesten roligast,. inte helt oväntat.

idag är jag mest trött och lite tom. på måndag måste jag tillbaka till verkligheten. vet inte riktigt hur jag ska känna inför det.
sa jag att jag måste skaffa ett jobb? helst nu?
det måste jag iaf.
alla tips är välkomna.

längtar hursomhelst efter leo, tova och minna. så verkligheten blir nog bra att komma tillbaka till ändå.

1 comment: