Thursday, June 24, 2010

örebruuu number tuuu

leo var med den här gången. han jobbade mest. och jag agerade housewife, typ, jobbade på solbrännan, bakade bröd, färgade ögonbryn, joggade, etc.
vi testade oxå ånnaboda-playan med hanna.
fikade på stan med henne, elin och klara.
tog en sväng förbi E! så leo kunde få prata 7" singlar och köpa några oxå.
och sen läste jag bok och klippte leos hår utomhus.
och så målade jag om mam-paps vardagsrum och fick en liten peng för det.
och well, mest satt jag vid pianot och spelade alla dem där låtarna som jag spelade då för hundra år sen. typ den tomas ledin låten. hemskt kul.
(alltså det är inte så att jag spelar piano helt briljant eller sjunger som en gud, men jädrar vad kul det är att försöka.)
sådärja det var vad som har hänt sen sist.
och nu är ja tillbaka i sthlm.
måste köpa sl-kort.
man kan inte fungera i den här stan utan sl-kort.
hatar känslan dock.
känns inte som det finns några bra deal'ar. bara köp ett månadskort för en miljon och jag ska ju inte vara här i en månad ens.

imorn äre oxå midsommar.
original-planen grusades så nu är vi lite i nåt slags dimmigt läge. utan plan.
det blir nog bra ändå.
så länge jag får bada på dagen är jag nöjd.

och ja, nu ska jag lyssna på musikal-hits skithögt för leo är inte hemma.
hej

No comments:

Post a Comment