Wednesday, May 19, 2010

torsdags-tvivel

ska på något slags rekryteringsmöte imorn klockan tio.
har aldrig varit på ett sånt.
vet inte vad jag har att förvänta mej, förutom att jag är fett orsugen på jobb.
mest är jag irriterad över att det infaller imorn, klockan tio.
lixom EXAKT samtidigt som dörrarna öppnas och den där jävla kollektionen med tillhörande paisley-byxor släpps.
det kommer säkert vara en jävla hets och folk kommer ha tömt varenda butik innan jag hunnit ifrån det där mötet.
åååhååå, kan man skita i ett sånt möte pga ett par fladder-byxor?
får man?

3 comments:

  1. haha..jag tycker att man får..kanske för att jag verkligen har en svag punkt när det gäller kläder och dylikt..som man måste lägga vantarna på..man går ju för guds skull som en osalig ande!

    ReplyDelete
  2. oh herregud kan inte bestämma mej. får nog gå på mötet och be till gudarna att varenda kotte i hela sthlm har sämsta smaken och INTE köper paisley-byxorna.

    ReplyDelete
  3. åh äre sant. skit i jobb och sno den d'är vita hippiedrömmen åt mig! den med gigaaantic ärmar med virkade kanter. TACK BRA HEJ!

    ReplyDelete