Sunday, May 02, 2010

söndag DUde

först kutade jag runt hemma och var stissig. alltså jag var lixom så jädra trött efter gårdagen (10-mila...=typ skitstor orienteringstävling som jag var med och sprang) men jag pallade inte att sätta mej och "vara trött", så jag typ klippte häcken, lagade mat, fixade med efterrätt, kokade kaffe, härjade runt, kollade nya avsnittet av the hills etc. kändes som jag vilken sekund som helst bara unde exploderat och rytit till. jag avböjde. ville inte göra någon annan sur. verkade onödigt (shit damn vilket vuxenpoäng)

åkte till hanna istället. vi kollade lite sporadiska inslag av "two and a half men" och "en kärlekshistoria", sen körde vi photobooth och skrattade ihjäl oss en stund. och åt upp alla chips och så fick jag världens finaste present från usa, twilight-godis (med vargpojken på omslaget givetvis).sleepy time då. imorn ska jag inte vara sur. imorn ska jag vara glad. glad i örebro. hej

1 comment:

  1. låter bra med o vara fullt upp ju..bästa att laga mat o sånt hos sina föräldrar..det är ju i regel inte i närheten av ens sparsmakade kylskåp

    ReplyDelete