Thursday, April 15, 2010

supermum.

alltså tova!
vilken jädra super-mamma hon är.
jag fattar ingenting.
här trodde man att man tränat lite, men så skulle jag ut och gå med hennes bebistvillingar i vagn. jag dog. svett-vm.
det där gör hon lixom all the time.
och dom kastar mat överallt och gnäller både glatt och oglatt och hon bara kör på,.
jag blir helt trött i huvudet,
och inte det att jag inte gillar att vara där.
jag älskar att vara där.
dem där ungarna är dom finaste i världen.
och tova med.
jag är bara så sjukt imponerad.
hon är så sabla stark. på alla sätt.

2 comments:

  1. men gud!!! shit va glad jag blev nu!! värsta peppgrejen!!! vad gullig du är crilla!..ibland vill man bara att nån ska säja nått sånt här..istället säjer folk "ah va duktig du är.." liksom..eh duktigt,typ som man var någon duktig hemmafru som tog hand om barn o man..

    ReplyDelete
  2. Jag fattar inte heller, jag klarar ju knappt av att klara av mig sjalv haha . varsta tjejen!

    ReplyDelete