Friday, April 30, 2010

back in the bronx

får alltid tusen flashbacks när jag kommer till örebro.

Till exempel att det var på A-jouren vi handlade de där äckliga 3.5orna med smak av hallon/blåbär innan vi ens hade åldern inne.

Och att jag efter någon av alla utekvällar hamnade på en tre-manna efterfest i en etta 2 trappor upp, och den enda möbeln jag minns är en flygel. HUR FAN FICK DEM UPP EN FLYGEL I EN ETTA....2 trappor upp?

kommer oxå med avsky ihåg de tal som hölls på våran student-bal. det var "talet till mannen" och "talet till kvinnan"...alltså TILLÅT MEJ ATT SPY!
jag borde gått från bordet redan då och visat att jag inte tyckte det var ok.
men det gjorde jag inte,.
jag var en fjant. gick runt i mina "die sexist shit"-tshirts och ballade mej. men inte fan vågade jag gå från bordet när dem höll sämsta, mest ojämnställda talen i mannaminne.
på min studentbal.

No comments:

Post a Comment