Saturday, February 20, 2010

snö-mayhem

asså nu har vi skottat av den lägre delen av taket. tog två omgångar. en före och en efter lunch. sen hoppade i vi snöhögen som blivit. den var säkert två meter hög och jag kände mej som ett barn. jihooo.
nu har jag ont i ryggen som en tant.
chattar me hanna på facebook. hon föreslår jack & cola.
jag säger gin & tonic. man är väl en tant.
en äkta tant.

snart ikväll kommer gäster hit på tacos & tårta.
ska bli trevligt.
vi ska fira av mej och min födelsedag.
fast jag inte ens fyller förrän på måndag.
gammal blir jag.
vi pratar inte mer om det nu.
åldern alltså.
min födelsedag kommer jag nog tjata om så länge jag lever.
årets typ viktigaste dag (jämte kanelbullens-, semlans-, julens-, midsommarns- och kräftskivans-dag)

1 comment:

  1. hahahha du ar for roooolig!!
    jag dor..
    Hoppas du far den finaste fodelsedagen min van.
    onskar av hela mitt hjarta (som dunkar for diiigigig) att jag kunde fa sitta i ditt mysiga kok och mysfika pa din dag!!
    GRATTIS!!

    ReplyDelete