Tuesday, February 02, 2010

dont/read


hade hemskt svårt att somna igår, huvudet värkte och näsan var täppt.
tog näs-spray( hatar nässpray) och det sved i hela systemet och sen kunde jag ändå inte andas med näsan för det gjorde alldeles för ont. kändes som att det frätte. urs.


vaknade halv fyra av att jag spänt käken som en galning och hade så ont att jag ville gråta.

gick upp tog en tablett och då kom givetvis snoret igång igen så det var bara att spraya i den där skiten igen.

sen sov jag orolig.

vaknade och svettades.

vaknade av att jag inte kunde andas.

och sen vid typ tio vaknade jag och ville nästan dö.

hela jag gjorde ont.

varenda liten del i mej, mest huvudet, bakom ögona, käken, nacken. allt.


gick upp efter typ en timme och åt gröt.

då kom näsblodet.
givetvis.

kaka på kaka, ge mej mer bara.

fan jag förtjänar inte det här, förtjänar inte att må så sabla sabla dåligt.

VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL????
jag är så sabla trött på den här skiten.

har säkert svinhög feber egentligen utan att jag fattar det, har ingen termometer hemma.

och ikväll har jag både föreläsning och leos-vernissage,
lär ju gå sådär bra för mej.

fitta!


önskar mest att jag inte låg ensam i min lägenhet utan i soffan hos mina föräldrar och kollade clueless, pochahontas och drömprinsen på dvd. då hade det nog känts lite bättre.

No comments:

Post a Comment