Sunday, February 07, 2010

2010 ska bli året då...

...jag börjar köpa kläder och klä mej efter min kropp och inte efter den kropp jag tror jag har (tänk kate moss). jag har curves och lots of junk in the trunk. så jag SKA inte ha minimala hotpants, midjetröja eller skinnyjeans med låg midja. klänning och kjol INTE SHORTS
.
....jag ska försöka mitt allra allra bästa att älska mitt junk i trunken och curve'sen på alla sätt
.
....jag tatuerar mej minst en gång till
....jag disciplinerar mej med skol-grejen
....jag åker på en semester som jag är sugen på

....jag träffar mina vänner som jag tycker om mer
.
....mitt hår börjar växa snabbare???? hoppas hoppas hoppas
....jag tränar mycket och springer o-ringen och känner mej nöjd efteråt
.
...jag lär mej gå ordentligt i klackis-skor (i år igen) och köper fler snygga såna OCH ANVÄNDER DEM.
...jag går på fler fester och har lite kul.

2 comments:

  1. det här med klackisar..jag har latat till mej ordentligt på den punkten..för hade jag diverse obekävma skor..men nu har jag blivit mammalat..måste ändra på det (annars snart highwaterpants och vindjacka)

    ReplyDelete
  2. i år heter det inte highwaterpanst längre. det var nåt annat ord som ja inte kommer ihåg när ja kolla hm-katalogen. ska uppdatera dej på det så snart ja kommit på.

    ReplyDelete