Friday, January 15, 2010

weeeyheeey

imorse hade jag visst glömt ställa alarmet på min klocka och sov till tio, vaknade med ett dödsryck för jag drömde att leo bröt foten i min hall, sådär så det lixom knäckte till.
jag hatar att vakna efter nio.
mina ögon blir påsiga och svullna och jag blir varm i hjärnan på ett obehagligt sätt.
drog o tränade (tredje gången denna vecka, måste säga att ja är nöjd).
sen kom jag hem och drog igång ett bröd-bak.
2010 året då jag blev hemmafru. typ.

sa jag hur fantastiskt min kille är förresten.
oh han är så bra.
han har lixom berättat för sina kompisar att vi ska flytta ihop och alla är skitpeppade på den grejen. och jag blir så glad för att han vill det och säger det folk. då är man lixom så himla ihop.
typ. det känns så.
och så frågade jag även, helt taget ur luften, om vi inte skulle förlova oss på valentines day.
och då svarar han "tjaah det kan vi väl göra, vi ska ju ändå vara tillsammans hela livet"
jag dog, för det var så fint. inte det att jag nödvändigtvis känner att vi måste förlova oss,det tycker jag faktiskt känns ganska onödigt över lag, det var ju bara nåt jag frågade, men hans svar.............mååååh finaste männsikan i världen.
jag blir iallafall glad i hjärtat och själen för att han finns.
i helgen åker vi till örebro och lever småstadsliv ett par dagar.
cant wait.

pusshej

2 comments:

  1. Förlovning! wooohoooo! Grattis! haha! Här går det framåt! :) Ska bli kul och hälsa på hos er när ni flyttar ihop. och jag är galet nyfiken över hur det kommer att se ut hos er!

    ReplyDelete
  2. haha neeeej vi ska inte förlova oss.

    ÄN!!

    ReplyDelete