Thursday, January 14, 2010

vargpojken

hade tänkt jag skulle pyssla lite hemma (sortera saker som ligger i tusen små högar överallt) men så insåg jag att jag hade ensam-kväll och då åkte givetvis New Moon på.
och jag dog lite igen, mycket mer än när jag såg den på bio.
tror att mina förväntningar var alldeles för höga när jag såg den på bio och då blev jag lite besviken, men nu hade lixom det där lagt sej och jag bara blev helt glad och pirrig och tävlingslysten. JAG FATTAR INTE HUR HON KAN VÄLJA DEN DÄR BLEKA DÖDA SNUBBEN I SLUTET!!!! det är ju vargpojken hon ska ha, han som är snäll och varm och tar hand om.

kanske att jag måste kolla lite på den idag igen. meheh

2 comments:

  1. amen tack så jädra mkt!
    hade tänt ljus, poppat popcorn, tagit fram chokladkakan liksom. nu kan jag lika gärna kolla på kvinnofängelset. där vet man aldrig hur det slutar.

    ReplyDelete
  2. haha, äh lägg av det förstod väl alla hur det ska sluta, and by the way, det här är ju bara andra filmen. jag lovar att inte avslöja alla spännande vändningar ocg intriger från sista.

    ReplyDelete