Saturday, January 30, 2010

sick & tired

i torsdags gjorde jag nåt så hemskt dumt.
efter att jag och leo varit på imperiet för att fira veras födelsedags lixom bestämde vi oss för att gå hem till mej. asså GÅ.
jag hade strumpbyxor och en touch av förkylning innestående.
igår mådde jag lite halvkrassligt, inget stor grej men jag kände att det låg där inne och pyrde.
igårkväll var vi ute på o-baren, jag, minna och kim (och givetvis en sabla massa fler folk) det var en härjig men apakul kväll.
men så här i efterhand kan jag nog önska att jag tagit det lite lugnare.
imorse när jag vaknade var jag död. i princip.
halsen tjock och näsan fylld med snor.
och huvudvärken from hell.
MEN BRA JOBBAT CRIZZZZ!!!!!

så nu ligger jag här nerbäddad i soffan, med tonvis av små snytpappers-tussar all over the place.
kollar på "my super sweet 16" på mtv. längtar lite till mitt eget kalas.
funderar lite på om inte jag oxå måste ha nåt enormt tema, köpa en exlusiv klänning för miljoner, komma inridandes på en vit häst, ha artister som uppträder (tänk lily allen typ) och sen får jag en bil typ eller nån ball cykel.
och så har jag även övat in nåt dansnummer och en modeshow.
shit vikken bra fest det kommer bli.

2 comments:

  1. det är ju snart din födelsedag!! bara tre veckor jö

    ReplyDelete
  2. jag vet, måste fixa en fest-plan snarast

    ReplyDelete