Monday, December 07, 2009

det här med att ha nån slags julkalender...

...är ju helt meningslöst. särskilt när man är ledig.
men orka blogga så mkt när man har myshelg med leo.
näe jag kör en random-julkalender.
skickar hit en "lucka" lite när ja känner för't. ok!?

helgen var bäst på länge (känns som jag alltid säger så om jag varit ledig).

igår(söndag) var typ skööönaste dagen på år o dar. lång sovmorgon, som följdes av god frukost, handbollsmatch på tv, promenad, besök i leos hem, handlande av mat, film-hyrning och nergosning i soffan.
filmerna vi hyrt sög för övrigt.
den första vi kolla på var FÖR konstig, man orkade inte riktig med till slut. urs, kommer inte ihår va den hette, så jag kan lixom inte varna er för den.
och sen hade vi hyrt G, och jag var typ övertaggad, givetvis var det en gammal dvd-skiva och den var repig like a motherf*****, så den kunde vi inte kolla på alls.
tillslut fick vi ändå kolla på en vi hade laddat hem.
värt att hyra film alltså, sjuuukt värt.

idag har jag vallningar och skitigt hår....hmmmmmm, kan det betyda
att jag ska ha mens månntro???? JA DET SKA JAG!

No comments:

Post a Comment