Thursday, December 31, 2009

countdown.

(skulle inte ha något emot att äga deras snyyyyyygga klänningar, inte ett dugg emot alls)

en dag tills 2010.
och jag börjar med att jobba givetvis.
och det är bara såna där käcka "skojsiga" grabbar inne två och två som ska skoja till det om allt, och så får man lixom skratta med och försöka vara så där skojsig som dem.
sa jag att jag precis kräääktes över hela jobbet.

ikväll blire nyårsfirande at crillaz plaza. vi serverar en liten käck buffé med diverse krafs och sen en sån där gooood chokla-tårta till efterrätt.
och ja vad som händer i övrigt det återstår att se.

fick förresten veta igår oxå att ja kom in på den andra kursen jag sökt som ja anmälde mej till i efterhand men som jag VERKLIGEN VERKLIGEN ville läsa.

yesbox alright, 2010 börjar bra huh!?

No comments:

Post a Comment