Thursday, December 10, 2009

åh den ljusnande framtid är vår...

pratade med hanna i telefonen imorse, det var ett bra samtal och efteråt kändes framtiden lite ljusare.

i övrigt har jag funderat på det här med julklappar.
egentligen känner jag att det är mest påtvingat att önska sej nåt till ett speciellt datum, jag gillar mer spontana presenter eller när mina föräldrar kommer på besök och fyller min kyl.
det är sånt jag vill ha. kan man få önska sej det julklapp, att få julklapparna sporadiskt utspridda över hela nästa år?
isåfall önskar jag mej: ett fyllt kylskåp och frys, en vattenkokare, en vetekudde, en bok om kärlek, en god parfym, en parfymtatuering, en sån där lyx-dusch-tvål som luktar som en dröm, fina blockljus, en skön mössa, nya vita converse, en skön kofta, snygga ringar, massage, ett nytt billigare hem och en personlig tränare.
det var väl allt, glöm inte att skriva ner det så du inte glömmer nåt. pusshej

No comments:

Post a Comment