Wednesday, November 18, 2009

work.out-work.in


jag och minna tränade två dagar i rad. fett jobbigt men samtidigt helt galet skönt att äntligen komma igång igen. och minna är ett sjukt bra tränings-sällskap.

i måndags körde vi syrrans elit-gym-pass och igår ett vanligt hederligt medelpass på friskis.

idag är mina lår så ömma att jag inte kan gå, men det är lätt värt.

däremot hade jag sån sjuk träningsvärk i armarna igårkväll och jag skulle klippa håret på leo. orkade knappt hålla upp armarna och slarvade väl lite (inte med frisyren dock) så ja lyckades klippa mej i fingret.
sen slog leo på stor och rakade av sej mustaschen.
jag glodde på hans överläpp hela kvällen, sjukt het.
om man kan ha sexiga kroppsdelar, vilket man givetvis kan, så har leo en helt sjukt sexig överläpp. mmmm.

sen kolla vi på senaste harry potter-filmen och jag käkade lite glass med mycket chokladsås som belöning för all hård träning.

No comments:

Post a Comment