Saturday, November 14, 2009

sånt som kryper

på måndag ska jag hämta ut affischerna på crimson.,
jag ska träna.
kanske köpa en hylla på ikea.
och förhoppningsvis träffa tova och sötis-ungarna.
jag som skulle bara ta det lugnt och vila bort min huvudvärk.
jag känner mej psykiskt stressad och jag hatar känslan.
det är så mkt som kutar runt i min skalle och härjar med mej så jag vet varken ut eller in.

och det enda man kan göra åt den där sabla huvudvärken är att ta det lugn, andas ordentligt och försöka inte stressa upp sej över för mkt saker hela tiden.

men va svårt det ska va.
så fort jag försöker så blir jag typ mer stressad över att jag har svårt att slappna av. buuuu för mej. buuuu

nu blir det ensam-kväll på lugna gatan. med tända ljus, popcorn och drink-mix i tillbringaren.
pusshej

No comments:

Post a Comment