Monday, November 09, 2009

lååååång veckan startar nu.

bara 2 ½ timme kvar av första helvetes-dagen den här veckan.
2 dagar to go.
imorrn och sen på torsdag.

på torsdag är det butikschefsmöte i göteborg.
jag hatar dem mötena, visst äre skönt att komma iväg för en dag, men att tåget går klockan 06.00 på morgonen och är hemma klockan 21.00 på kvällen känns mindre kul när jag jobbar alla andra dagar oxå den här veckan.

jag bara hoppas att vi får nåt att äta på detta möte, det fick vi inte sist och då skulle vi sitta där i fem timmar och lyssna på när högsta chefen malde och malde om massa krafs som man redan visste.
sista timmen minns jag knappt, då var jag så tömd på blodsocker och energi att mina tankar för länge sen svävat iväg till nåt blurrigt dimm-land.
men vi fick ju köpa bistro-mat på tåget hem och faxa kvittot.
kul att det fanns vitt bröd med lite grönsaker på. mättande!

idag klagar jag för det är en sån dag.
take it or leave it.

No comments:

Post a Comment