Friday, November 27, 2009

jädrar anåda

haha nu HAR jag en amaryllis.
ja köpte en igår, 59spänn (lite dyrt tyckte jag) men så fick ja höra att tova köpt sina för 39spänn, VAR DÅ??? där vill jag oxå köpa mina amaryllis.
fast iofs är dem ju värda varenda öre, så rolig blomma. den lixom spurtar mot himen och sen smällere och då kommer en glad röd blomma fram.
härligt.

igår var det stora-tvätta-all-tvätt-dagen.
jag släpade tvätt framåtillbaka från tvättstugan, det var hysteriskt mycket.
sen när all tvätt var tvättad och torkad å tumlad la jag den i en stooooor hög på min obäddade säng (golvet är så odammsugit så där kunde den inte ligga).
bara det att jag kom på, lagom till att jag var helt övertrött, att ja måste vika undan all tvätt för att kunna bädda i ordning sängen för att sova.
men kuuuuuuuuuul.
så det var bara att sätta igång. sortera strumpor och sånt. urs så trist.
(obs! personerna på bilkden har inget med artikeln att göra)
hann även ta en powerwalk på 50min, laga matlåda OCH kolla cry-movie. (och så jobbade jag ju hela dagen INNAN detta)
du kan kalla mej för power-qvinnan, det är helt okej.
power-qvinnan med dyr amaryllis.

1 comment:

  1. alltså det är inte okej att bratz betedde sej sådär mot barbiesarna..bara armbågade sej fram med sina horkläder och jätteögon..

    ReplyDelete