Wednesday, November 11, 2009

i miss you.

är det bara jag som kan känna att jag saknar min pojkvän ibland.
alltså vi såg senast imorse och hängde lite igårkväll.
men vi hinner aldrig ses ordentligt. och då blir jag kärleks-krank och saknar.
i söndags hade vi visserligen en heldag ihop, men då var vi båda så sabla trötta efter en veckas jobb och massa fest att vi mest chillade på varsin sida av soffan och slöglodde på tv.

jag längtar efter att vi ska ha ledigt lite oftare ihop.
3 dagar varannan vecka har vi ledigt samtidigt. men bara för att vi har ledigt samtidigt betyder det ju inte att vi inte lyckats planera in egna planer de dagarna.
ja önskar vi var lediga ihop minst en vecka, så jag kunde få ligga i den där favorit-famnen och bli killad i håret i timmar.
och prata strunt och pussas.
men mest kramas och vara nära.
oooooh jag blir tokig, nu kryper det i hela kroppen av längtan efter min kärlek.

bild av leolyxxx såklart

1 comment:

  1. du är göttigast, min famn behöver dig också lover...

    puss på dig!

    ReplyDelete