Monday, November 30, 2009

amenååååh!!!


så freakin' typiskt, så väljer hon den där mjäkiga vampyr-tönten(som dessutom ser ut som han ska skita ner sej varje gång dom ska pussas, attraktivt någon???) före snällve-varulvs-killen. buuuuuu!!!
jag hade lätt valt snällis-varulven, han var dessutom varm, det kan va bra att ha kyliga vinternätter när man fryser om tårna. hellre det iaf än en kall och död snubbe som vill dricka upp ens blod.

fast jag visste redan allt det där eftersom jag läst boken. ändå blev jag lika besviken.
dom hade gjort varulvs-killen så sabla bra så jag blev ÄNNU mer peppad på att hon skulle välja han.

men summan av det hela var iaf att det var så sabla gött att gå på bio, att göra nåt annat en kväll efter jobbet, inte bara gå hem, äta mat, sitta i soffan och sen sova.
mer sånt. BITTE!!!

No comments:

Post a Comment