Wednesday, October 14, 2009

ok ja har blivit sämst på att uppdatera nu igen.
bara för att det faktiskt hänt saker i mitt liv på riktigt.
hade fullt hus hela helgen t.ex.
mamma,pappa,syster bodde hos mej, och ja lovar det var bästa helgen på ett år säkert.
orientering i skogen och massa mys med familjen.
ja mådde som en prins.
eller kung eller hur man säger.
ja önskade att det aldrig skulle ta slut faktiskt.
så när alla hade åkt var jag tvungen att gråta en skvätt.
en ganska stor skvätt var det.
KÄRE GODE GUD kan du fixa så ja inte behöver jobba varannan helg och ändå inte förlora alla de där tusenlapparna man tjänar på helgen?! det hade varit fett bra, för då skulle jag hinna åka till örebro oftare å hälsa på mampap och jag skulle ändå få helg över till att träffa theloveofmylife och mina favoritvänner.

jag är trött på att jobba, om det inte är nån som fattat det redan.
ja behöver semester.
nu.
kan vi åka då?

No comments:

Post a Comment