Tuesday, October 20, 2009

MEN KRASSLO!!!!

här är man ledig i två ynka dagar och inne i världens träningsflow och DÅ tycker kroppen att det är lika bra att man blir sjuk på kuppen.
smygfeber och konstigt halsont,...och ja en släng av förkylning och huvudvärk oxå,....

men HALLÅ jag ska på viktigt bröllop i helgen. hallå öland, ny klänning, nya pumps. hallå kan ja ta å blir frisk nurå....
morr morr morr

dricker te och suger på äckliga halstabletter. varför ska alltid dom bästa tabletterna vara mest äckliga? colizin smakar verkligen sjukdom. blä.
men dom har alltid funkat innan så dom LÄR JU SKA funka nu

imorn får ja va hemma från jobbet. uhuuuu. måste ju köpa hårfärg, färga håret och sånt. viktigt., bröllopsfix. kan inte va sjuk. hinnert inte,.

HEJDÅ

1 comment:

  1. 1. onskar jag var hemma och tranade med dig
    2. onska jag fick sy klaningen till brollpet
    3. onska jag fick sitta i din soffa snacka skit och ata godis
    4. PYSSLA med Crilla..ojj de e fint de.
    5.dansa galen dans.
    jag langtar efter dig!
    Och jag onska jag kom hem over Jul sa jag hann mysa omkring i gamla stan och kolla i alla julstanden med dej a leo. men attans.
    Blev inte sa nu.

    Hoppas du mar bra!!

    ReplyDelete